Jumaat, 29 April 2011

selongkar setiap ruang dan ceruk

Syukur atas kurniaan rezeki dari-Nya.

Agenda seterusnya.

Sekarang saya kecap nikmat rajin menjengah masjid solat jemaah.

Dapat kenalan dengan otai-otai kepalabatas titibesi nie.

Yang penting.Selalu dijemput menunaikan empat takbir.

Hidup sekarang memang kena pandai survive.Kalau leka sikit akan terkandas.

Masa nak test power dah tak lama.Tiga minggu saja lagi dari sekarang.Harap-harap Tuhan approve segala plan yang saya rencanakan.

Ok.Jangan jadi macam satu manusia tuh.Suka sangat irihati tak bertempat.Patut pun.Niat tak pernah Ikhlas.

Imbas kembali time dulu-dulu.Tiap kali lepas solat subuh.Ketua Asrama YD tahun 2005 pesan dengan suara yang boleh dengaq satu masjid

"perbaharui niat....mengaji kerana ALLAH"

lebih kurang macam tu la.(tak ingat sangat)

Usrah kali pertama.Dengan ahli seramai 16 bukan mudah.Kalau tak dapat banyak dari saya..dapat sikit pun jadilah.Sayang sekali.Mereka yang "semangat berusrah" diganggu oleh yang "kureng semangat berusrah"...Itu cerita hidup..ada baguih dan sebaliknya..(selit sikit cerita minggu ini)

*selongkar segenap ruang dan ceruk mencari semangat nak berjaya dalam exam kali ini.Betul-betul punya..tak main-main*







ini gua nak marah..kalau dah buat privasi macamana nak kunjung ke laman engkau makhluk?!! gua tak tau lu sengaja atau tak sengaja..


kenapa tiba-tiba rasa macam tak best bila tak dapat p ke

PBAKL2011 :(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan