Isnin, 12 Ogos 2013

raya ke lima

Selamat hari raya.

Masih sempat lagi rasanya aku nak ucap ni.

Sibuk jugak aku sepanjang cuti raya.

Sampaikan tak sempat nak keluar beraya ke rumah kawan kawan.

ok,bohong.

Ada dua tiga rumah aku sempat.

Duit raya tak banyak mana.

Raya ketiga aku ziarah kubur wan dan tok.

Sekarang fevret aku kuih samperit.kah kah kah.

Belum habis puasa dah habis separuh.

Kemudian kuih sarang semut.

Siapa letak nama sarang semut aku tak tau.

Duit raya bapak aku bagi.

Lepastu ada adik beradik belah emak bagi.

Kemudian makan.

Hajat aku nak beraya rumah ustaz ustazah masih lagi jadi sebuah hajat.

Mangkuk hayun sungguh.

Jadi sekarang,aku nak minta maaf lah mana yang patut.

Raya kelima aku tulis post ni.

kelas jugak mula pada hari ni.

Kelas mula,tapi tak ada lagi.

Paham?

Peduli apa paham tak paham.

Maaf luar dan dalam.

Biasalah kita manusia.

Buat silap selalu selalu.

Silap yang kita sedar dan juga yang tak sedar.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan