Isnin, 10 Mac 2014

Sekilas ulasan Kapal terbang

Aku tengah layan misteri kapal terbang ghaib.

Sehari, dua hari.

Masuk hari ketiga, aku dah rasa boring sikit.

Gila tak boring.

Baca info sama berulang.

Dah la assignment banyak. Amal sanah lagi.

Siapa tak tahu makna amal sanah pi tanya Syafiq Chong.

Tak kenal Syafiq Chong pi tanya Abdul Muhamin budak Gunung Keriang.

Kalau tak dapat juga jawapan. Mai tanya aku semula.

Ok, nampaknya dah mula mengarut sikit.

Benda aku nak bagitau ni, kita rileks dah la, boleh caring pasal kapal hilang, tapi sikap kena jaga.

Bukan main redah salah orang sana sini. Tuduh macam macam. Kemudian racist.

Malas aku nak list perangai orang Malaysia ni.

Yang tafsir ayat quran pakai akal sendiri lagi aku barana.

Prioriti aku sekarang. Belajar. Exam dah dekat.

Jangan tak tahu, exam ni kayu ukur saja. Sebenarnya belajar ni nak dapat redha Allah.

*siapa ada otak cerdas lebih? bagi aku pinjam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan