Khamis, 12 Mei 2016

Aku kembali

Assalamualaikum. Sudah lama saya tidak menulis disini. Entah dimana sibuknya saya pun tidak tahu. Hendak kongsikan apa pun saya tidak tahu. Hihu.

Hampir sebulan saya tamat pengajian. Alhamdulillah. Sepanjang hampir 4 tahun saya belajar di Kolej Universiti Insaniah. Macam-macam pengalaman Allah beri. Ada suka dan duka. Hidup kita ni, aturannya begitu. Sekejap baik, sekejap kurang baik. Apapun yang Allah takdirkan untuk kita, kita kena terima dengan dada lapang. Hihu.

Alhamdulillah, saya kenal beberapa kawan baru, yang tidak kedekut berkongsi ilmu. Satu yang saya dapat dari mereka, jangan kedekut memberi, jangan kedekut berkongsi. Apa yang kita ada hanyalah pinjaman dari Allah. Hihu.

Saya rasa cukup sekadar ini. Anggaplah tulisan saya ini permulaan bagi tulisan yang akan datang. Insya Allah saya akan kongsikan apa yang bakal saya lalui tidak lama lagi. (kalau rajin lah) Hihu

Sekian.













Hihu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan