Sabtu, 28 April 2012

mestilah saya sokong!


kuning,asfar,yellow.


bukti bahawa saya seorang remaja yang peka dan ambil tahu hal-hal semasa.

''hang tak join 3.0?'' kata majid.
''aku demo-demo ni kurang sikit,tapi kalau ceramah aku p'' jawab hanafi.

Sebenarnya bukanlah masalah besar kalau tak join.kata ust Azhar ianya fardu kifayah.

Bukan ulasan saya berkenaan hukum hakam.

Tapi masih ada segelintir di kalangan kita yang paham

SOKONG BERSIH -WAJIB JOIN.DUDUK BANTAH.JERIT REFORMASI,MINTAK 8 TUNTUTAN.

oh!sangat sempit.

teringat saya kata-kata seorang guru.

''ana kalau nak pakai baju PAS ada lambang bulan,gmbaq tok guru,tulis pakatan rakyat,pastu pacak bendera depan rumah sebenarnya kurang minat sikit..tapi kalau ceramah,,set time tepat.mesti p punya.ada munajat dengan pimpinan,ana join,ada tamrin ana masuk..semangat dalam hati,hijau piau''

hah tengok.kan lain orang lain style sokong.

Malas cerita panjang.

Kalau tak mampu jejak nak join,kirim doa,mintak para pendemo selamat,Allah tolong mudahkan segala urusan.SPR laksanakan 8 tuntutan.

Niat kita ALLAH tahu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan