Khamis, 28 Jun 2012

kolej dan ceritanya.

25 jun.
saya daftar belajar.
mak dan bapak yang hantar.
semangat lain macam sikit bila dua orang tua hantar.
hikhik.
keluar rumah pukul 7 40 pagi.
pendaftaran mula pukul 8 30 pagi.
arahan bapak langsung saya tak berani nak mintak excuse.
macam arahan gunting rambut sebelum pergi daftar.
sekali arahan,terus saya bergegas bangun.
lain cerita emak saya yang super power,sekali arahan saya masih berani ber'excuse'.
ok sambung cerita.
sampai sekitar jam lapan suku(saya lebih gemar menulis nombor dengan perkataan)
perkarangan kolej sudah sesak dengan kenderaan waris menghantar anak anak untuk belajar.
saya punya pakaian seluar hitam,kemeja putih lengan panjang,kopiah putih.(dalam buku panduan kena pakai songkok hitam.)


********

saya dirasuk kemalasan dengan tiba tiba.nanti sambung lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan