Selasa, 5 Jun 2012

SAMAR SAMAR

orang yang terer ialah orang yang ambil pengajaran dan sisi positif dalam perkara yang berlaku seharian dalam hidupnya.
samaada suka atau duka.

minggu pertama bulan Jun.
saya sempat menyertai himpunan ke putrajaya.
pengalaman baru.
hijau.
terbaik.itu yang mampu saya katakan.

banyak benda yang samar samar berlaku dalam hidup kita.
yang pasti hanya satu iaitu MATI.

yang penting kita perlu bersedia untuk menerima apa juga yang mendatang.
ah.saya dalam dilema.
membuat keputusan yang besar dalam hidup.
samada belajar di insaniah ataupun tunggu upu.

Insaniah yang sudah pasti saya diterima belajar.
dan keputusan upu yang masih samar-samar.

saya menyelesaikan kekusutan yang dialami dengan sibukkan diri dengan aktiviti lain.
walaupun pada hakikatnya akan sampai satu tahap saya mesti membuat keputusan.
saya masih berharap dan terus berharap diterima sebagai pelajar di universiti tuttt.

ahhhhh.....

************


abaikan semua di atas.

walau apa yang berlaku
ingat,Allah adalah sebaik-baik perancang.
dan saya kurang berani mengambil risiko mengabaikan kemasukkan kuin pada 25 jun 2012 dan menunggu keputusan upu pada 2 julai 2012..

kesimpulannya sekarang.

saya BLURRRR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan