Sabtu, 5 Februari 2011

Morning glory glory


hari ini saya sudah berubah..selalunya bila hujung minggu begini saya akan membalas dendam.
tapi hari ini saya lebih tenang untuk tidak membalas dendam..

saya pelik..manusia yang suka berdendam..yang suka berbalah,yang suka bertelagah dan macam-macam lah,semuanya sukakan ketegangan....

hati rosak.syaitan dan nafsu menguasai..saya pernah juga sampai satu tahap cuba mencari positifnya dendam

ada.tiada.ada.tiada.
dendam dengan musuh ISLAM,kuffar yang sedang berusaha menghancurkan PALESTIN dan AL AQSA.......why not???!!

dendam sesama kawan-kawan..ada..
tengok muka pun dah hangin satu badan..kadang-kadang terbawa sampai ke hari tua..

sudahlah.....usahlah berdendam..sejukkan hati dengan mengingati-NYA


post pertama pada pagi hari minggu......yeah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan