Isnin, 21 Februari 2011

sekali sekala izinkan saya berdamai

dulu..masa mengaji sana..tak dak pun macam sekarang...
dulu...masa mengaji sana.....tak perlu pun buat benda-benda macam ini....
sekarang bila dah ada sini...baru terhegeh-hegeh nak buat...

dalam punya rasa jangan cakap lah....mai mana punya perasaan tak payah cerita...
ada kata normal...poyo

esok lusa tulat....semua tak dak cerita lain....kalau hebat sangat tak mai sini la...baik tunggu date,amik kertas duduk kemudian jawab...habis cerita....

tapi itu bukan cara saya...hidup jangan kelam kabut sangat boleh??
bersepah-sepah ayat syok sendiri...bukan senang nak bagi semua orang rasa itu

sekarang pun dah ramai cuba senyap-senyap curi masuk...kemudian bawa lari apa yang patut....
kalau agak dah payah sangat nak faham kondisi masa sekarang...pergi ambik beg...bawak lari sejauh mungkin....

saya pun dah pernah lalui semua tu...buat apa nak takut....cakap pakai kepala lutut....
payah nak cari orang yang true bagus.....bukan buat-buat bagus..



kadang-kadang tulis benda mengarut macam ini boleh mendamai otak....

aku rasa,baik hampa semua percaya...

otak pusing-pusing pkiaq masaalah negara....
lebih teruk dari datuk najib 1 malaysia saya rasa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan