Khamis, 20 Januari 2011

mencatat lagi

syukur pada ALLAH.semakin hari semakin teguh.pasak tiang sudah.satu semangat melonjak ingin menuntut ilmu.entah mengapa.

mungkin kawan-kawan baru...
mungkin guru-guru baru...

terus terang saya katakan..saya semakin selesa berada di titi besi ini..bantuan-NYA telah tiba.Tuhan titipkan tenang dan sabar pada lubuk hati agar senang berjuang di medan ilmu...

biasa mungkin.kejanggalan bagi penuntut seperti saya yang diadun mengikut amanat Al marhum ust Fadzil untuk mengikut terus cara baru ini..terima kasih kawan-kawan baru...

berubah pula cerita dengan kawan-kawan yang muslimat(kawan-kawan sekelas)...ternyata mereka biasa begitu.(bukan semua)..tidak enak jika dibandingkan dengan muassasah tempat saya mengenal ilmu ALLAH yang MAHA LUAS..bukan mahu berlebih-lebihan..sikap dan tingkah laku mereka seperti budak-budak biasa yang tidak diasuh dengan ilmu agama(suara perempuan aurat,jangan pakai wangi-wangian masa keluar rumah,tundukkan pandangan)

maaf..saya hanya menyampaikan rasa hati ini..bukan semua begitu...terdapat jua kuntuman yang mekar dan dijaga..sejuk dan jatuh hati...err???


hati terpaksa dibuka dan menerima segala aturan mereka..aduh!!badan beruniform??
rumah sukan??sukan dan persatuan???






nasihat sikit kawan-kawan
semoga kita semua mumtaz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan