Sabtu, 22 Januari 2011

otak kembali ke sana

syukur.masih ada upaya tangan ini menari di ruangan ini..otak jua ligat mengerah idea.

sempat saya kirimkan alamat blog kepada beberapa kenalan....dan seorang senior..catatan yang saya datangkan ini sekadar mengisi masa yang terluang..oh ya!mungkin jua kerana minat menulis yang tersemai sekian lama membuatkan saya tega begini..terima kaseh tidak terhingga kepada kalian yang menyokong dan sentiasa meberi galakan agar saya tetap dengan jalan yang dipilih ini.terima kasih sekali lagi..

gambar ini diambil semasa tingkatan 3 di lapangan 2005..ustazah siti norhafiza..pantas otak memutar kembali kenangan bersama teman-teman ketika itu..ya!kehidupan saya sedikit berbeza dengan teman-teman lain.seragam hijau yang tersarung,seluar dan sepatu hitam.beban AMANAH yang singgah di bahu benar-benar menguji iman....lemah saat itu..


syukur..sempat mengecapi jerih sebagai sayap kiri guru...pengalaman yang diperolehi tidak ternilai harganya..rindu saat-saat di muassasah...


tersenyum sendirian tatkala mengimbas kembali saat-saat pulun dahulu..begitulah adat di muassasah..tidak lekang istilah pulun dari bibir pelajar-pelajar.

hujungnya,saya mengharapkan pendapat kalian yang menziarah ke laman saya ini.idea yang datang dari pemikiran kita berbeda dan saya sangat berbesar hati andai idea kalian dapat saya terjemahkan di sini..




terima kasih teman dari tt besi..kunjungan kamu ke blog ini saya hargai..tiada lain ingin saya sampaikan....hanya kalungan TERIMA KASIH..harap boleh kongsi ilmu bersama...



saya undur diri..semoga hari yang mendatang kita diisi dengan kemanisan iman...


senyum tatkala selesai membaca.... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan